2014. szeptember 21., vasárnap

Utazás a falkához 1 fejezet

Pff... már megint ez a nyomi utazás... Annyira utálok utazni és közben hallgatni apu nagy, nagy álmait a következő terepszemléről.
 Persze imádok ilyenekre járni főleg, hogy közben a szüleimmel lehetek, de akkor is... 17 éves vagyok! Szeretnék olyan egyszerűen egyértelmű dolgokat csinálni, mint suliba járni vagy pasizni, de NEM NEM NEM, én két zoológus egyetlen lánya vagyok. Most épp Európába tartunk. Németországba. Megnézni, hogy a mi kis farkasfalkánk jól van-e. Azért nagyon menő dolog, hogy van egy falkánk nem?! DE! 

Falkám: A vezér pár Nina és Malvin Utánuk két kan jön (a két bátyám) Pete és Half, itt máris ki kell térnem. Half azért kapta ezt a nevet mert kiskorában egy új hímfarkas letépte az egyik fülét, így lett ő az én kis félfülű Halfom. Pete a testvére egy erős életrevaló fehér (!!) farkasfiú aki mindig jól combon harap! Imádni való nem?! 
Aztán jönnek a nőstények: Mandy, Koko és Lia. Ők az én nővérkéim, Koko a legfiatalabb hármuk közül, érdekes módon ő kék szemű.
Végül a falka legújabb és egyben legalsó tagja Littly akit én neveztem el. Ő az a farkas aki mindig nyüszög és behúzott farokkal járkál, sokszor merült fel bennem, hogy haza kéne vinni és nagy kutyusként felnevelni, mivel nagyon esetlen és apró. De apu utálja, ha bele akarok szólni a természetbe, pedig én csak Littlynek akarok jót...
Ezek mellett van pár kölyök is akik alig egy hete születtek. Nagyon kíváncsi vagyok már a kicsikre, és persze a többi rokonra is!

Mandy, Koko, Lia:











Littly:











Nina és Malvin:











Pete már nagyon:











Half kiskorában:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése